Vanligvis vil CTRL + + tastene kunne brukes for å øke størrelsen, og CTRL + - for å redusere den.
Har du hjul på musen, kan du bruke CTRL sammen med hjulet for å justere størrelsen. På Mac kan du bruke CMD + + og CMD + -.
Uke | Startdato | Sluttdato | Frist | Sted | Tidspunkt | Språk | Ledige plasser | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
38 | 16.09.2024 | 31.12.2025 | 31.12.2025 | - | Engelsk | LedigLedig |
Uke: 38 |
Startdato: 16.09.2024 |
Sluttdato: 31.12.2025 |
Frist: 31.12.2025 |
Sted: |
Sted: |
Tidspunkt: - |
Språk: Engelsk |
Ledige plasser: LedigLedig |
Startdato | Sluttdato | Tidspunkt |
---|---|---|
16.09.2024 | 31.12.2025 | - |
Trykk her for mer info |
Lukk |
Understand the purpose and key concepts of the Service Level Management Practice, elucidating its significance in defining, negotiating, and managing service levels to meet customer expectations.
This eLearning is:
Interactive
Exam:
20 questions
Multiple choise
30 minutes
Closed book
Minimum required score to pass: 65%
You will receive an email with access to the eLearning, certification voucher and digital book from Peoplecert. You agree a time for the certification as described in the e-mail from Peoplecert.
The certification can be taken from the desired location (home, office, etc.), but you must sit alone in the room. The certification must be completed on a PC with a web camer
Sertifiseringen kan tas fra ønsket sted (hjemme, kontoret el.l), men du må sitte alene i rommet. Sertifiseringen må gjennomføres på PC med web kamera.
ITIL® 4 Foundation
12 months
Se flere kurs fra Sopra Steria AS (55)
Påmeldingsskjema Kontakt oss